Retourneren

Retourneren van je bestelling
Heb je een bestelling geplaatst bij een andere webshop (Bol.com, Fonq, Beslist.nl, Blokker, VidaXL, Homedeco)? Volg dan de retourinstructies die op de pakbon vermeld staan. Voor vragen kun je contact opnemen via info@sierkussen.nl.
Heb je een bestelling geplaatst via onze webshop, maar is het toch niet wat je had verwacht? Je kunt alle artikelen retourneren binnen 30 dagen na ontvangst. Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie over het retourneren van je bestelling. Heb je een vraag en staat het antwoord hier niet bij? Stuur ons dan een e-mail met je vraag naar info@sierkussen.nl.
Stap 1: Vul het retourformulier in dat bij het pakket zit.
Stap 2: Verpak het artikel in de originele verpakking en voeg het retourformulier toe.
Stap 3: Plak het oude label af zodat het adres niet meer zichtbaar is. Vermeld vervolgens de volgende gegevens op het pakket:
t.a.v. Sierkussen.nl
Antwoordnummer 611
5700 VB Helmond
Stap 4: Geef je pakketje af bij een PostNL pakketpunt. Je ontvangt een ontvangstbewijs bij het pakketpunt. Op dit ontvangstbewijs staat een Track & Trace code waarmee je het retourpakket kan volgen.
Geen retourformulier?
Klik op retourformulier downloaden: retourformulier downloaden
Retourneren vanuit België?
Ook vanuit België mag je op onze kosten retourneren. Mail naar info@sierkussen.nl voor een verzendlabel met barcode. Het verzendlabel ontvang via e-mail en deze kun je vervolgens zelf printen. Plak het label op je pakket en lever het af bij een Pakketpunt. Bij afgifte ontvang je een bonnetje met een Track&Trace code om je retourzending te kunnen volgen. Zodra we het pakket ontvangen hebben zullen we de retour gekomen artikelen controleren en binnen 3 werkdagen terugbetalen (via Mollie).
Retourvoorwaarden
- Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden geweigerd.
- Bij retournering van artikelen dient het retourformulier altijd ingevuld te worden.
- Goederen dienen altijd goed verpakt te worden, om transportschade te voorkomen.
- Artikelen die terug worden gestuurd dienen onbeschadigd en compleet met verpakking aangeleverd te worden.
Let op: zorg ervoor dat de verpakking van het plaid mee terug wordt gestuurd met de retourzending!
- Beschadigingen en/of gebruikssporen kunnen een reden zijn om de retourartikelen te weigeren.
- De verzendkosten krijg je alleen gecrediteerd als Sierkussen.nl verantwoordelijk is voor de fout / het probleem of wanneer de producten in een gedegen verpakking zijn teruggestuurd.
- Wanneer een product dusdanig bij terugsturen beschadigd is door een slechte verpakking zal na telefonisch contact worden afgestemd hoeveel procent van de nieuwwaarde wordt gecrediteerd.
Bewaar het verzendbewijs goed, dit is de bevestiging van het retourpakket. Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via info@sierkussen.nl.